wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

ما تیمی از محققین هستیم که از طریق آموزش به آقایون کمک میکنیم تا به اونی که میخوان برسن.

کلمات کلیدی

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

آیا تابحال از خودتون پرسیدین که چرا توی رابطتون احساس خوبی ندارین یا اینکه شایدم توی رابطه اشتباهی هستین؟ از این 12 نشانه استفاده کنین تا بتونین به این سوال پاسخ بدین.

12-Signs-Its-Time-to-Move-On-and-End-the-Relationship-

وقتی وارد به رابطه عاطفی میشیم عامدانه انتظار نداریم که داخلش درد بکشیم، بلکه انتظار داریم ما رو خوشحال‌تر کنه. با هزار و یک امید و آرزو وارد یه رابطه عاطفی میشیم و یه آینده رو با شریکمون تصور میکنیم. در‌واقعیت هیچ رابطه‌ای عالی و کامل نیست، حتی اون زوج‌هایی که عالی و کامل بنظر میرسن.

زمانش رسیده که رابطه رو تموم کنیم؟

وقتی از بیرون رابطه می‌بینیم که یه نفر در یه رابطه بد و نامناسب گیرکرده گفتن اینکه از اون رابطه بیرون بیاد خیلی آسونه، ولی کسی که یک بار توی این موقعیت گیرکرده باشه می‌دونه که انتخاب بین اتمام درد ناشی از یه رابطه بد و امیدوار بودن به اصلاح و بهبود اون رابطه خیلی سخت‌تر از چیزیه که به نظر می‌رسه.

روابط انسانی و مشکلاتش خیلی پیچیده هستن ولی ایده کلی برای تشخیص مناسب یا نامناسب بودن یه رابطه عاطفی خیلی سادست. اگه هردوطرف احساس خوشحالی می‌کنن؛ الزاما به این معنی نیست که اون رابطه مناسبه ولی اگه یکی از طرفین احساس ناراحتی میکنه الزاما یعنی اینکه اون رابطه مناسب نیست. این تعریف خیلی ساده و واضحه، اگه احساس خوشحالی در رابطتون نمی‌کنید به جای فرار از مشکل بپذیرید که وجود داره. خبر خوبی که براتون دارم اینه که حل این مشکل اونقدرام پیچیده نیست.

حالا که می‌دونید توی رابطتون مشکل دارین 2 تا گزینه برای ادامه مسیر وجود داره. اولین گزینه اینه که مشکلات رو قبل از اینکه دیربشه حل کنین. ولی اگه چندین بار تلاش کردین که مشکلات رو حل کنین اما هیچ تغییری رخ نداده احتمالا وقتش رسیده که این رابطه رو تموم کنین. در ادامه 12 نشانه که به تشخیص این موضوع کمک میکنه رو براتون آوردم.

12 نشانه برای اتمام رابطه عاطفی

اتمام رابطه: چه زمانی باید رابطه را تمام کنیم؟

يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۲ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

اتمام رابطه قطعا یکی از دردناک‌ترین تجربیاتیه که افراد در زندگیشون کسب می‌کنن. انجام دادنش تاثیر زیادی روی زندگی شما می‌ذاره و باعث میشه که خاطراتی همراه با شادی و غم رو تا مدت زیادی، شایدم تا آخر عمرتون همراه داشته باشین.

هرچقدر هم بخوایم که روابط عاشقانمون تا ابد ادامه داشته باشن بالاخره یروزی تموم میشن. احتمالش زیاده که روابط اولیه شما به ازدواج یا رابطه طولانی مدل ختم نشن. مهم نیست که برای برخی روابط چقدر انرژی بذاریم و زحمت بکشیم، آخرش تموم میشن.

اگر کسی تجربه اتمام رابطه‌ای رو نداشته باشه شاید فکر کنه که بیخیال شدن و قطع اون رابطه خیلی راحته. کسی که یکبار تجربشو داشته باشه میدونه که اصلا اینطوری نیست و مقادیر بسیار زیادی از شجاعت نیازه تا این کار انجام بشه.

تمام کردن رابطه end of relationship