wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

ما تیمی از محققین هستیم که از طریق آموزش به آقایون کمک میکنیم تا به اونی که میخوان برسن.

کلمات کلیدی

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

چگونه در برداشت عاطفی از حساب عشق از فاجعه جلوگیری کنیم؟

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

 هیچ کس کامل نیست. گاهی اوقات چیزهای آزاردهنده یا بی ملاحظه ای می گویید و انجام می دهید که شریک زندگی تان را ناراحت می کند. ممکن است این کار را به این دلیل انجام دهید که از دست او عصبانی هستید یا به خاطر چیز دیگری عصبانی هستید یا اینکه فقط حواستون نیست. در این حالت شما دارید برداشت عاطفی از حساب عشق انجام میدید.

در هر صورت، هر بار که شریک زندگی خود را آزار می دهید، از حساب رابطه خود برداشت عاطفی می کنید. مردم اغلب سعی می کنند خودشان را گول بزنند که کارهای کوچکی که انجام می دهند و باعث ناراحتی شریک زندگی شان می شود واقعاً مهم نیست، اما این کار را می کنند. اگر به طور مداوم از یک حساب بانکی پول خارج کنید، هر چند مقدار آن کم باشد، متوجه می شوید که بیش از حد برداشت عاطفی شده اید. همین امر در مورد حساب عشق رابطه نیز صادق است. اگر مرتباً بیشتر از آنچه که می پردازید برداشت عاطفی می کنید، در نهایت ورشکسته خواهید شد.

حداقل کردن برداشت از حساب عشق

چرا چیز های کوچیک میتوانند فاجعه بزرگ ایجاد کنند؟

حساب عشق چیست؟ رابطه فوق مستحکم بسازید

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

چه کلمات و اعمالی به شریک زندگی خود می گویند "دوستت دارم"؟ شما راه های مختلفی برای نشان دادن علاقه به پارتنرتون دارید، و هر راه برای برخی افراد بیشتر از دیگران معنا دارد و لذتبخش تر است. حساب عشق خود را همیشه پر نگه دارید تا برای مواقع حساس بتوانید از حساب عشق خود خرج کنید.

حساب عشق مشترک

یکی از دام‌هایی که بسیاری از زوج‌ها در آن گرفتار می‌شوند این است که عشق خود را به گونه‌ای نشان می‌دهند که برای خودشان بیشترین ارزش را دارد، نه به روشی که برای شریک زندگی‌شان بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین ممکن است فکر کنید که با گفتن چیزهای خوب و ابراز محبت، به طور منظم در حساب رابطه عاطفیتون سپرده گذاری می کنید، اما چیزی که شریک زندگی شما واقعاً می خواهد این است که زمان بیشتری را با هم بگذرانید یا برای انجام یک کار کمکی داشته باشد.