wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

ما تیمی از محققین هستیم که از طریق آموزش به آقایون کمک میکنیم تا به اونی که میخوان برسن.

کلمات کلیدی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

دختر سینگل

جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۰۰ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

وقتی از یه دختر خوشتون اومده و میخواین سراغش برین احتمالا کنجکاو میشین که بدونین دختر سینگل هست یا نه. اگه عکسای دونفره با قلب قرمز نمی‌ذاره و توی انگشتشم حلقه نیست تشخیص قطعیش کار سختیه. توی این مقاله مواردی رو براتون آوردم که بهتون کمک می‌کنه این موضوع رو بتونین تشخیص بدین.

دختر سینگل وینگمن

از خودش یا رفیقاش نپرسیم؟

ذهن زنان چطور کار میکند؟

جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۰۰ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

اگه این سوال رو از یه فمینیست افراطی بپرسین بهش برمیخوره. عصبانی میشه و درحالیکه داره داد و فریاد میزنه بهتون میگه که ذهن زنان و مردان هیچ فرقی با هم ندارن و در همه زمینه‌ها با هم یکسانن. جفتمون میدونیم که قطعا اینجوری نیست. زنان بخاطر ساختار ژنتیکی و تربیت کاملا متفاوتی نسبت به مردها که در طی زندگیشون دریافت کردن نحوه تفکر و ذهنیت های متفاوتی نسبت به مردها دارن. ذهنیت مردها چجوریه؟ اگه از یه دختر خوششون بیاد میرن بهش پیشنهاد میدن. وقتی هم دختره قبول کرد وارد رابطه میشن. واضحه که ذهنیت دخترا این شکلی نیست وگرنه برای برقراری رابطه عاطفی بین مرد و زن اینهمه مشکل نداشتیم.

ذهن زنان

ذهن زنان چه چیزهایی نیست؟

متاسفانه در فضای امروزی ارتباط با زنان شاید افرادری رو ببینیم که مطرح کنند زن ها آدم‌هایی خنگ و سطحی هستن که اصلا هیچ چیزی رو جدی نمیگیرن. آدمایی هستن که فقط برای پول یه پسر باهاش وارد رابطه میشن تا تیغ بزننش. از لحاظ اخلاقی آدمهای درستی نیستن و فقط میخوان با ذهن پسر بازی کنن.