wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

ما تیمی از محققین هستیم که از طریق آموزش به آقایون کمک میکنیم تا به اونی که میخوان برسن.

کلمات کلیدی

چگونه در برداشت عاطفی از حساب عشق از فاجعه جلوگیری کنیم؟

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

 هیچ کس کامل نیست. گاهی اوقات چیزهای آزاردهنده یا بی ملاحظه ای می گویید و انجام می دهید که شریک زندگی تان را ناراحت می کند. ممکن است این کار را به این دلیل انجام دهید که از دست او عصبانی هستید یا به خاطر چیز دیگری عصبانی هستید یا اینکه فقط حواستون نیست. در این حالت شما دارید برداشت عاطفی از حساب عشق انجام میدید.

در هر صورت، هر بار که شریک زندگی خود را آزار می دهید، از حساب رابطه خود برداشت عاطفی می کنید. مردم اغلب سعی می کنند خودشان را گول بزنند که کارهای کوچکی که انجام می دهند و باعث ناراحتی شریک زندگی شان می شود واقعاً مهم نیست، اما این کار را می کنند. اگر به طور مداوم از یک حساب بانکی پول خارج کنید، هر چند مقدار آن کم باشد، متوجه می شوید که بیش از حد برداشت عاطفی شده اید. همین امر در مورد حساب عشق رابطه نیز صادق است. اگر مرتباً بیشتر از آنچه که می پردازید برداشت عاطفی می کنید، در نهایت ورشکسته خواهید شد.

حداقل کردن برداشت از حساب عشق

چرا چیز های کوچیک میتوانند فاجعه بزرگ ایجاد کنند؟

 مردم باید آگاه بشوند که شریک زندگیشون اونها رو دوست داره یا نداره. و تنها راهی که واقعاً می‌توانید این را بدانید، رفتار همسرتان با شماست. فقط گفتن "دوستت دارم" کافی نیست. شریک زندگی شما باید کلمات را با اعمال و رفتارهایی که این عشق را نشان می دهد همراه کند.

وقتی شریک زندگی‌تان با شما با ادب و احترام رفتار می‌کند، وقتی از همراهی شما لذت می‌برد و می‌خواهد با شما وقت بگذراند، وقتی زندگی‌اش را به اشتراک می‌گذارد و برای نظرات شما ارزش قائل است، می‌دانید که دوستتان دارد.

وقتی پارتنرتان به کارهایی که شما انجام می دهید علاقه نشان می دهد، به شادی شما اهمیت می دهد، متعهد به حل اختلافات و به حداقل رساندن استرس است و زمانی که می خواهد از نظر جنسی صمیمی و مهربان باشد، احساس عشق می کنید.

هر عمل یا کلمه ای که مانع از این شود که شما دوست داشته باشید، برداشت از حساب رابطه است. ممکن است فقط یک برداشت جزئی باشد، اما چیزی را از بین می‌برد. همانطور که اعمال کوچک محبت آمیز و توجه باعث ایجاد یک رابطه می شود، اعمال کوچک بی مهری و بی ملاحظه آن را خراب می‌کند.

زوج‌ها معمولاً بخاطر دوری (بی‌میل به وقت گذاشتن برای با هم بودن)، انتقادی یا کنایه‌آمیز بودن، تدافعی یا بحث‌انگیز حرف زدن، فراموش‌کاری، دیر کردن، تنبلی، ساکت یا بداخلاق و بی‌علاقه بودن از حساب خود برداشت می‌کنند.

جلوگیری از فاحعه در برداشت از حساب عاطفی

هر رابطه زمانی را تجربه می‌کند که در آن زمان مهربانی و توجه به شریک زندگی‌تان سخت‌تر است. مانند زمانی که در یک مرحله زندگی به خصوص دشوار مانند تشکیل خانواده، نقل مکان به خانه، کنار آمدن با اضافه کاری یا تطبیق با دوران بازنشستگی هستید.

استرس اضافی مسلماً عوارض خود را خواهد داشت. استرس روز به روز زندگی مشترک نیز می تواند بر روابط فشار وارد کند. اکثر زوج‌ها، حداقل گاهی اوقات، در مورد مسائلی مانند کارهای خانه، پول و فرزندان دچار اختلاف می‌شوند. اما یافتن راه‌هایی برای مدیریت این تفاوت‌های جزئی می‌تواند تضمین کند که حساب عشق خود را خالی نمی‌کنید. در مقالات بعدی با عمق بیشتری تاثیر این موضوع و راهکارها رو با همدیگه بررسی می‌کنیم.

هنگامی که ارتباط بین یک زوج نامناسب است و حل کردن حتی کوچکترین اختلافات غیرممکن به نظر می رسد، حساب ممکن است شروع به کم شدن کند. کشف نحوه صحبت کردن و گوش دادن با احترام و همدلی و توانایی مدیریت تعارض به گونه ای که هر دو احساس کنید پیروز شده اید، مهارت های ضروری است.

یکی دیگر از روش‌های رایج که در آن زوج‌ها برداشت می‌کنند، عدم پذیرش سپرده‌هایی است که شریکشان انجام می‌دهد. اگر احساس می کنید که رابطه شما همه یک طرفه است و فقط یکی از شما چیزی را در حساب رابطه خود قرار داده است، می‌توانید به سرعت عصبانی شوید.

اگر یکی از شما تحت فشار خارجی زیادی باشد، ممکن است برای مدت کوتاهی قابل درک باشد، اما اگر این یک الگوی مداوم در رابطه شما باشد، با مشکل مواجه خواهید شد. یک رابطه موفق در مورد دادن و گرفتن است. هر دوی شما باید به طور مساوی به حساب خود کمک کنید و به یک اندازه متعهد به حداقل رساندن هرگونه برداشت مضر باشید.


اگر در ایجاد رابطه جنسی با پارتنر خود چالش دارید اینجا رو کلیک کنید.

  • wingman farsi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی