wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

ما تیمی از محققین هستیم که از طریق آموزش به آقایون کمک میکنیم تا به اونی که میخوان برسن.

کلمات کلیدی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

مخ‌زنی و دخترپسند بودن شانسی و ذاتی است؟

چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۵۴ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

قطعا اشتباه میکنید!

چرا مخ زنی شانسی و ذاتی نیست؟

همه ما در اطراف خودمون مردهایی رو می‌بینیم که برای ورود به رابطه با زنان مشکلی ندارن، درحالیکه ما اینجوری نیستیم و کنجکاویم که بدونیم این اتفاق جوری میافته؟ چه چیزی در اون مردها با ما تفاوت داره که باعث میشه نتیجه نهایی اینقدر متمایز باشه؟

اولین جوابی که به ذهن همه ما می‌رسه اینه که اون مردها خوشتیپ‌تر، پولدار‌تر، خوش هیکل‌تر یا موفق‌تر از ما هستن. اگه اینجوری فکر می‌کنین یعنی رسانه‌ها کارشونو خیلی خوب انجام دادن و موفق شدن شما رو قانع کنن که برای ارتباط با دختر مورد علاقتون باید از محصولات اون‌ها استفاده کنین!

هر‌وقت که این حرفا رو میزنم تعداد از آقایون صداشون درمیاد و میگن که "برو بابا دلت خوشه، خود دخترا هم همینا رو میگن!"

چیزی که این آقایون بهش دقت نمی‌کنن اینه که وقتی یه دختر بی‌تجربه است؛ خودشم اولش همچین فکری می‌کنه. زیاد می‌بینیم که زنان بخاطر مدل ماشین، محل خونه و لوکس بودنش یا هیکل جذاب وارد رابطه میشن ولی بعدش به خاطر اخلاق جدا میشن.

در نقطه مقابل مردهایی رو داریم که از لحاظ موارد قبلی به هیچ عنوان جزو برترین های جامعه خودشون نیستن ولی زنان زیاد و بسیار سطح بالایی تمایل دارن که با این افراد وارد رابطه بشن. وقتی هم از این زنان می‌پرسیم که توی این مرد چه چیزی دیدی که باهاش وارد رابطه شدی قطعا جوابشون ماشین، هیکل و استایل خوب نیست چون که اون پسر این‌ها رو نداره.

ولی این اخلاق دقیقا چیه؟ در کجا باید چه رفتاری رو داشته باشیم؟ فرق رفتار کردن با دختر و پسر توی چیه؟ همه این‌ها سوالاتی هستن که در سایر مقالات بررسی میشن. نکته مهمی که میخوام بهش بپردازم اینه که اخلاق هم یه چیز اکتسابیه و میشه یادش گرفت.