wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

ما تیمی از محققین هستیم که از طریق آموزش به آقایون کمک میکنیم تا به اونی که میخوان برسن.

کلمات کلیدی

حساب عشق چیست؟ رابطه فوق مستحکم بسازید

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

چه کلمات و اعمالی به شریک زندگی خود می گویند "دوستت دارم"؟ شما راه های مختلفی برای نشان دادن علاقه به پارتنرتون دارید، و هر راه برای برخی افراد بیشتر از دیگران معنا دارد و لذتبخش تر است. حساب عشق خود را همیشه پر نگه دارید تا برای مواقع حساس بتوانید از حساب عشق خود خرج کنید.

حساب عشق مشترک

یکی از دام‌هایی که بسیاری از زوج‌ها در آن گرفتار می‌شوند این است که عشق خود را به گونه‌ای نشان می‌دهند که برای خودشان بیشترین ارزش را دارد، نه به روشی که برای شریک زندگی‌شان بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین ممکن است فکر کنید که با گفتن چیزهای خوب و ابراز محبت، به طور منظم در حساب رابطه عاطفیتون سپرده گذاری می کنید، اما چیزی که شریک زندگی شما واقعاً می خواهد این است که زمان بیشتری را با هم بگذرانید یا برای انجام یک کار کمکی داشته باشد.

با پارتنر خود صحبت کنید

برای رفع سردرگمی، با شریک زندگی خود صحبت کنید که چه چیزی باعث می شود احساس دوست داشته شدن داشته باشد. شما ممکن است از آن دسته افرادی باشید که از ابراز عشق به صورت شفاهی قدردانی می کنید، زمانی که شریک زندگی تان می گوید "دوستت دارم" یا از شما تعریف و تمجید می کند. یا ممکن است کسی باشید که عاشق دریافت هدایای غیرمنتظره است: یک گل، یک کارت یا حتی یک اسباب بازی بچه گانه! سپس از شریک زندگی خود بپرسید که در مقابل چه کاری می توانید انجام دهید تا عشق خود را نشان دهید.

کشف زبان عشق مورد علاقه یکدیگر می تواند گامی قدرتمند در جهت تقویت حساب عشقی رابطه شما و بهبود رابطه شما باشد.

حساب عشق خود را پر نگه دارید

سپرده های بزرگتر می تواند شامل اینچنین مواردی باشد: انجام کاری مخصوصاً متفکرانه در زمانی که شریک زندگی شما در شرایط سختی قرار دارد، خرید هدیه، بیرون بروید تا یک مناسبت خاص را جشن بگیرید. با هم رفتن برای لذت بردن از زمان موثر یا هر سپرده بزرگتر، هر رویدادی است که واقعاً به شریک شما نشان می دهد چقدر برای شما باارزش است. شما او را دوست دارید و حساب عشقی رابطه خود را تقویت می کنید.

زندگی جنسی سالم روش دیگری است که در آن حساب رابطه خود را ایجاد می کنید. زمانی که زن و شوهر بتوانند از طریق رابطه جنسی خود با یکدیگر و ارتباط برقرار کنند، پیوندی خاص و منحصر به فرد ایجاد می کنند. مطالب بعدی حاوی اطلاعات زیادی در مورد اهمیت رابطه جنسی و چگونگی غلبه بر مشکلات جنسی است.

پر نگه داشتن حساب عشق

پس انداز برای یک روز بارانی

وقتی یک رابطه خوب پیش می رود، می توانید به راحتی فراموش کنید که به طور منظم به حساب، عشق واریز کنید. جریان نقدی خوب به نظر می رسد، بنابراین شما از بررسی موجودی حساب خودداری می کنید و علاقه به یکدیگر را بدیهی می گیرید. اما فضای اقتصادی یک رابطه غیرقابل پیش بینی است، بنابراین باید برای یک روز بارانی آماده باشید.

یک روز بارانی می تواند مانند یک طوفان شدید به یک رابطه ضربه بزند. زوج‌هایی که در طول این طوفان‌ها نزدیک می‌مانند، آنهایی هستند که تعادل سالمی در حساب‌های روابط خود دارند. یک روز بارانی ممکن است یک دوره فاصله طولانی از یکدیگر یا تحمل یک زمان استرس زا در محل کار باشد. این می تواند یک بحران خانوادگی، یا سوگ یا هر چیز دیگری باشد که شما را به عنوان یک زوج تحت تاثیر قرار می دهد.

در چنین مواقعی، بیش از هر زمان دیگری به حمایت شریک زندگی خود نیاز دارید، اما اگر حساب کاربری شما کم باشد، ممکن است متوجه شوید که چیزی برای استفاده ندارید و شریکتان انگیزه ای برای حمایت از شما ندارد. بنابراین در هر فرصت ممکن حساب خود را شارژ کنید. مانند یک حساب مالی، حساب رابطه نمی تواند مقدار بیش از حد زیادی در آن داشته باشد و هرچقدر بیشتر پر شده باشد بهتر است.

من کسی را نمی شناسم که فکر کند پول زیادی دارد و هیچ کس از داشتن عشق زیاد شکایت نکرده است. شما هیچ دلیلی برای توقف سرمایه گذاری عاطفی ندارید. هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنید، منابع بیشتری که باید در زمان های سخت به کار بگیرید بیشتر هستند و هر دوی شما از قوی بودن رابطه خود مطمئن تر هستید.

برداشت کردن پاداش سرمایه گذاری

حساب عشق رابطه یک حساب مشترک است. هر دو شریک می توانند سپرده گذاری کنند. نکته مهم در مورد این حساب این است که هر چه بیشتر وارد کنید، احتمالاً شریک زندگی شما بیشتر می گذارد. وقتی با کسی خوب رفتار می کنید، آن شخص معمولاً خوب است - شما وارد یک مارپیچ مثبت رو به بالا می شوید. اما پاداش بسیار بیشتر از این است.

وقتی موجودی حساب شما سالم باشد، با شریک زندگی خود به خوبی رفتار می کنید. شما راحت‌تر نارضایتی های کوچک را می بخشید و تفاوت ها را تحمل می کنید. احتمال اینکه با یکدیگر سازش کنید و ناراحتی های جزئی را متوجه نشوید، بیشتر است. همانطور که داشتن موجودی بانکی سالم باعث می‌شود زندگی راحت‌تر پیش برود، داشتن یک حساب عاشقانه سالم نیز باعث می‌شود که رابطه راحت‌تر پیش برود. وقتی زوج‌هایی را می‌بینم که دائماً به یکدیگر کتک می‌زنند - زوج‌هایی که به انگیزه‌های یکدیگر مشکوک هستند و باید درباره هر کار کوچک دیگری سؤال کنند و بحث کنند - آنگاه می‌دانم که حساب رابطه‌شان ضعیف است. سرمایه گذاری نکردن در حساب عشق همین اتفاق را ایجاد می کند.

استرسی که وقتی می‌دانید پول کمی در بانک دارید و هیچ درآمد قابل اعتمادی ندارید احساس می‌کنید: این معادل احساسی نیشگون گرفتن است. زوج ها به طور فزاینده ای با هم به دچار مشکل می شوند. متعهد شوید که هر روز حداقل پنج سپرده به حساب عشق خود وارد کنید. این ممکن است یک عمل محبت آمیز باشد، تعریف کردن، انجام یک کار مفید، لبخند زدن به هنگام ورود همسرتان به اتاق و توجه کامل و بی دریغ همسرتان هنگام صحبت کردن. واریز منظم به حساب رابطه شما سرمایه گذاری برای شادی امروز و فردای شماست، هر چه فردا ممکن است دچار مشکل دررابطه و فشار روانی بشوید که روی رابطه شما تاثیر گذار است.

تعادل عشق شما چقدر سالم است؟

توافق بر سر زبان عشق مشترک

برای اینکه بفهمید چقدر در واریز کردن حساب رابطه خود مهارت دارید، سؤالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا من به طور منظم خودجوش محبت میکنم؟
  • آیا در هفته گذشته کار مفیدی برای رابطه ام انجام داده ام؟
  • آیا صبر و توجه نشان می دهم؟
  • آیا اخیراً به همسرم گفته ام که چقدر از او قدردانی می کنم؟
  • آخرین باری که کاری متفکرانه و عاشقانه انجام دادم کی بود؟
  • آیا هر روز برای به اشتراک گذاشتن افکار و احساساتم وقت می گذارم؟

اگر با پاسخ دادن به این سؤالات احساس می‌کنید حسابتان رو به اتمام است، تصمیم بگیرید که سپرده‌های بیشتری را از امروز شروع کنید.

  • wingman farsi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی