wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

wingman

به پشت صحنه ارتباطات حرفه ای خوش آمدید!

ما تیمی از محققین هستیم که از طریق آموزش به آقایون کمک میکنیم تا به اونی که میخوان برسن.

کلمات کلیدی

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

۷ سوال درباره احساس دوست داشته شدن

دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

در این مقاله ۷ سوال مهم رو در رابطه با احساس دوست داشته شدن بررسی می‌کنیم. احساس دوست داشته شدن باید توسط دو نفر در یک رابطه دریافت بشه. واضحه که دوست داشتن مثل قصه‌ی فرهاد و شیرین در یه رابطه ایده‌آل اصلا کافی نیست و بدون احساس دوست داشته شدن به مشکلات عاطفی نظیر افسردگی منجر میشه. سوالات از کتاب معروف 201 سوال راهنمای رابطه فصل اول جمع آوری و بومی سازی شده.

احساس دوست داشته شدن being loved

بدبینی و مالکیت دوگانه نابودکننده رابطه

يكشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ | wingman farsi | ۰ نظر

تو این مقاله در می‌خوام در رابطه با حس مالکیت و بدبینی‌ هایی که بعد ازون به وجود میاد براتون صحبت کنم. یکسری از افراد هستن که راجع به رابطه‌شون و حتی طرف مقابلشون احساس مالکیت دارن. اصطلاحا این رفتار در حالت افراطی domination نامیده میشه. احساس مالکیت به بدبینی منجر میشه و این بدبینی دعوا و بحث‌هایی در رابطه عاطفی به وجود میاره که ممکنه بعضا قابل اصلاح نباشه. احساس مالکیت به طرف مقابل بسیار خطرناک هستش و رابطه رو به افول می‌بره.

در این مقاله بررسی شده که چه اتفاقی میفته که یه نفر نسبت به پارتنرش بدبین میشه. در ادامه مکانیسم بدبینی رو توضیح دادم. و ۴ رفتار مخرب که انجامشون باعث ایجاد حس بدبینی در طرف مقابل میشه رو بررسی کردم که نباید انجامشون بدین.

مالکیت در رابطه

ما مالک چه چیز‌هایی هستیم؟

روی ادامه مطلب کلیک کن و اصل مطلب رو بخون.